Werkgevers zetten fietsers in het zonnetje
Op 21 mei was het Nationale Fiets naar je Werk Dag. Ook in Midden-Limburg deden verschillende werkgevers enthousiast mee aan de actie. Bij alle deelnemende werkgevers aan de Da’s zo gefietst campagne, waarmee werkgevers en medewerkers worden gestimuleerd om vaker de fiets te kiezen voor woon-werkverkeer, werd de fiets onder de aandacht gebracht met complimentenposters, stickerstations en complimentkaartjes.